НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ!!!!

Поради для батьків учнів на період карантину


1. Зажди, а особливо в період карантину, епідемійнамагайтеся дотримуватисясоціальної гігієни самі , а також власним прикладом навчайте своїх дітей( правильно мийте руки,робіть вологе прибирання в кімнатах з використанням дезінфікуючих розчинів, провітрюйте кімнати та ін.)
2. Не ігноруйте інформаційні бюлетені стосовно поводження в конкретній ситуації, а уважно всі разом у родині прочитайте цю інформацію та виробіть правила особистої гігієни.
3.Запасіться необхідними профілактичними та дезінфікуючими засобами, але не робіть з цього ажіотажу.
4.Укріпляйте імунітет простими речами:менше нервуйте,майте гарний настрій, збалансовано харчуйтеся,намагайтеся більшеперебуватина свіжому повітрі,але не переохолоджуйтеся,зробіть сімейний перегляд гарного кіно,а потім його обговоріть, читайте книги,займайтеся за уподобаннями та ін.
5.Не перебувайте в тісному контакті з хворими людьми( не підходьте ближче 2-х метрів і не перебувайте довше 15 хвилин)
6. Якщо хтось у вашій родині все-такизахворів, але у нього немає проблем з диханням і це не людина похилого віку. Лікуйтеся як при ГРВІ та грипі, головне не панікувати, для надійності викликайте лікаря.
7. Привчиться дезінфікувати свій телефон.

8.Не пересушуйте повітря у кімнаті,щоби не пересихали слизові оболонки.
9.Забороняйте дітям масові зібрання в когось дома, або під клубом.
10. Ведіть здоровий спосіб життя, слідкуйте за психологічною атмосферою у своїй сім’ї, не допускайте психологічного тиску на дитину.
11.Не забувайте дезінфікувати або мити руки,після відвідування магазинів, банкоматів та ін.

12.Якщо у вашій родині проживають люди похилого віку тримайте їх здоров’я в полі зору. Але знову ж таки не панікуйте та будьте оптимістами.
Разомз ними переглядайте родинні альбоми. Пригадайте щасливі моменти вашої родини.
13.При купівлі овочів та фруктів пам’ятайтеперед споживання їх необхідно ретельне помити , а по можливості обдати кип’ятком.

14.Продукти тваринного походження потребують правильної термічної обробки.
15. Намагайтеся харчуватися тільки вдома.
16.НЕ ЗУБУВАЙТЕпро головне, допомагайте та контролюйте самостійне навчання дитини вдома . Для цього необхідно тримати зв'язок зі школою , класним керівником, вчителями – предметниками в телефонному режимі,або з використанням інших інтернет-ресурсів.
17. Заходьте на сайт школиhttp://uspenka-zosh.sumy.sch.in.uaде розміщена інформація,що стосується домашніх завдань та інша корисна інформація до вашої уваги.
18. Долучайтеся до спільноти у фейсбуці« Успенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів», переходьте за посиланнями , які роблять вчителі, опановуйте навчання самотужки для цього є на сьогодні багато можливостей.
19. Не забувайте змінювати форми роботи протягом дня. Не сидіть цілий день за комп’ютером. Робіть зарядку з ранку та вправи для очейпісля занять на комп’ютері.
20. Дивіться поради доктора Комаровського , які допоможуть пережити ці дні самоізоляції з користю.

Інформація для батьків

У зв’язку із введенням карантину пропонуємо батькам добірку корисної інформації.

Рекомендації щодо проведення профілактичних, протиепідемічних та дезінфекційних заходів на період епідемічного підйому захворюваності грипом та гострими респіраторними інфекціями.Детальніше...

Про відповідальність та обов’язки дітей під час карантину можна дізнатися, перейшовши за посиланням:https://pedpresa.ua/147459-karantyn-u-shkolah-dity-sami-vdoma-vidpovidalnist-i-obov-yazky.html
Що можна запропонувати дитині для організації змістовного дозвілля під час карантину:
1.Читання цікавих книжок.
Для цього можна свикористатися списком літератури, що пропонує школа, а можна його скласти разом з дитиною. Пропонуємо твори, які можуть зацікавити Ваших дітей:
- В. Нестайко: «Тореадори…» (в сучасному перевиданні) та цикл про Лісову школу;
- Т. Щербаченко «Як не заблукати в павутині»;
- В. Рутківський «Джури козака Швайки», «Джури-характерники»;
- Г. Ткачук «Вечірні крамниці вулиці Волоської»;
- Люсі-Мод Монтгомері, «Енн із Зелених Дахів», «Енн із Ейвонлі», «Енн із Острова Принца Едворда», «Енн із Шелестких Тополь» та інші.
2. Ведення читацького записника. Важливо використовувати при цьому творчий підхід: ілюструвати події чи зображувати героїв твору; придумувати власну кінцівку чи змінювати сюжет …
4. Ведення власного щоденника, що сприятиме розвитку пам’яті, вмінню чітко, змістовно висловлюватись та рефлексувати.
5. Створення власного лепбука, книжки.
https://uk.etcetera.media/lepbuk-yak-zrobiti-svoyimi-rukami-i-de-skachati-sh

Кiлькiсть переглядiв: 660

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.