Авторське розвиваюче заняття для дітей дошкільного віку

Розвиваюче заняття «Подорож до чарівного лісу»

Мета: розвивати психічні процеси, дрібну моторику, сприйняття предметів на дотик, зв’язне мовлення, сприяти емоційному розвитку дітей та комунікативності,

Хід заняття:

Привітання

(Діти стають у коло і вітаються)

Добрий ранок

В добрий час

Ми вас раді тут вітать

Наберем в долоні сміху

І розсиплем всім на втіху.

Нашорошим швидше вуха –

Щоб могли усе ми слухать

Ми потремо оченята

Щоб могди спостерігати

Психолог Малята, сьогодні ми з вами вирушимо у подорож до чарівного лісу. А полетимо ми на чарівних хмаринках, які перенесуть нас у чарівний ліс. Тож сідаємо зручненько на хмаринки і летимо. (Діти сідають на хмаринки під музичний супровід імітуючи політ)

Ось ми й прилетіли в ліс. Якось дивно та сумно в цьому лісі Ось цього листа принесла нас сорока, в якому лісові мешканці просять на допомогу. (Психолог читає лист). Їхній ліс полонила зла чаклунка і не впускає звірят до лісу, а де ж їм жити? Ну, що допоможемо звірятам дістатися до своєї домівки.

Рухлива гра «В лісі»

Діти вранці рано встали

За грибами в ліс пішли (ходьба на місці)

Присідали, присідали

Білий гриб в траві знайшли (присідання)

На пеньку ростуть опеньки

Нахиляємось швиденько

Нахиляйся, раз, два, три

І у кошик набери (нахили)

Он на дереві горіх

Хто підстрибне вище всіх? (стрибки)

Якщо хочеш дотягнутись

Треба сильно потягнутись (потягування, руки вгору)

Три години тут ходили

Всі стежки переходили

Всі стомились - довгий шлях

Будемо відпочивать!

Психолог: Як довго ми йдемо, навіть стомилися. А вам не здається якось тут дивно та сумно. Ось погляньте яка сумна галявина. А як ви гадаєте чому тут так сумно? Відповіді дітей)

Хто мені скаже, що таке ліс? Який він? Що там росте тахто живе?. Звичайно ж який ліс без дерев. Тож для початку давайте разом зробимо дерева, а зробимо ми їх за допомогою ваших долоньок (

Пальчикова вправа «Дерева»

Розташувати кисті рук перед собою, долоньками до себе. Пальці розведені в сторони та напружені. Після виконання вправи струсити кисті рук

Вітер залетів у гай

Ти дерева не гойдай (качати руками з боку в бік)

Дуже тільки не клони

Щоб не тріснули вони (Качати руками униз - уверх, не згинаючи пальців)

Аплікація з долоньок та листочків «Дерева»

Психолог: Давайте ваші дерева помістимо на галявину ( Прикріплюють роботи до ватмана) . Ну що схоже на лісову галявину? Та чомусь сонечко сумує. А сумує воно тому, що не має промінців. Тож давайте всі разом розвеселимо наше сонечко та зробимо йому промінці. (аплікація з прищіпок)

Які ви молодці, розчаклували ліс. Але ж чомусь лісові звірята засмучені. Ой, дивіться, хто це сидить на пеньочку? Та це ж їжачок. А чому він плаче? Тому, що він не встиг назбирати яблучок на зиму щоб пригостити своїх діточок. Ну, що ж дітки, допоможемо їжачкові.

Пальчикова вправа «Їжачок»

Їжачок, їжачок Де живеш?

Я живу в густому лісі ( пальчики рук широко розставлені)

Їжачок, їжачок, що несеш?

В нірку яблучка несу( стукотіти кулачками)

Буду яблучка складати

Своїх діток пригощати

Аплікація «Яблучко»

Психолог: Не сумуй , їжачку! Ось тримай яблучка від наших діток. Ходімо з нами до чарівного лісу

Дивіться дітки, а це хто? Та це ж зайчик, також сумний, бо мабуть і його не пускають до лісу. Скажіть, будь – ласка, а що люблять їсти зайчики? (моркву)

Пальчикова вправа «Зайчик»

Вказівний та середній пальці витягнуті уверх, мізинець та безіменний притиснуті до долоні великим пальцем.

На зеленому лужку

Плигав зайчик в кожушку.

Раптом дощ пішов з дощем

Заховався під кущем.( Права рука – випрямлена долоня накриває зверху

зайчика)

Зайцю барабан дали

Він застукав «Раз – два – три» (Вказівний та середній пальці підняті вгору. Великий пальчик стукає по безіменному та мізинцю)

Аплікація з прищіпок «Морквинка»

Психолог. Не сумуй, зайчику, ось дивись скільки морквинок наші дітки підготували. Ходімо з нами до лісу.

Психолог: Погляньте, дітки, хто це такий руденький сидить на пеньочку? Так, звичайно, це руденька білочка. А що заготовляє білочка на зиму? (шишки, гриби, горішки)

Пальчикова гра «Білочка»

Сидить білочка руденька

Продає гриби - опеньки

Лисичці – сестричці,

Горобцю, синичці,

Ведмедику товстопятому,

Зайченяті вусатому

(По черзі розгинають всі пальці починаючи з великого)

Ліплення з пластиліну та каштанів « Грибочки»

Психолог: Ось, які ми зробили грибочки. Але крім грибочків, ще що збирає на зиму білочка? Звичайно ж горішки. То ж , щоб потрапити до нашого чарівного лісу треба виконати ще одне завдання

Гра « Знайди горішок»

У відеречках із зернами та крупами (квасоля, насіння соняшника, гарбузове насіння, каштани, горіхи, кукурудза, горох) треба вибрати всі горішки і правильно порахувати

Психолог: Ось і закінчується наша цікава подорож. А що ми сьогодні з вами робили? Що вам найбільше сподобалося? І щоб наші лісові мешканці не сумували подаруємо їм рухливий таночок

Діти виконують психогімнастику «Веселка» ( Н.Май)

А зараз дітки повертаємося додому вмощуємося зручненько на казкові хмаринки і летимо (Діти сідають на хмаринки під музичний супровід, погойдуючи руками)

.На цьому наше заняття закінчується. До побачення!

Кiлькiсть переглядiв: 449

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.